EMBRACE INNOVATIONS WITH PEARSON EXAMS IN 2021
Компанія ILAC разом з Pearson представляють конкурс для центрів акредитованих центрів тестування, направлений на збільшення кількості кандидатів на складання іспитів Pearson English International Certificate (PTE General and Young Learners) завдяки використанню нових маркетингових стратегій та відкриття нових можливостей та потенціалу центру тестування.
Березень 2021 – 10 грудня 2021
Умови участі:
1
Використати мінімум дві нові маркетингові стратегії, які ви не використовували раніше у своєму центрі тестування.
2
Мати річний приріст кандидатів, як показник успішної маркетингової кампанії.
3
Внести використані стратегії, проведені заходи, зустрічі в спеціальну таблицю в кінці року
4
Зняти коротке відео про використання нових стратегій. (План відео)
Винагорода:
Визначення переможців конкурсу:
Переможця буде обирати журі, до складу якого увійдуть представники компаній
Pearson, Dinternal Education та International Language Assessment Centre
Під час визначення переможців конкурсу, будуть взяті до уваги наступні критерії:
  • шляхи втілення маркетингових стратегій
  • новаторський підхід: маркетинг онлайн.
  • новаторський підхід: традиційний маркетинг.
  • кількість кандидатів в порівнянні з 2019\2020 рр.
Організатори
Rules and regulations
З будь-яких питань звертайтесь
(050) 398-77-91 Юлія Карпенко, менеджер міжнародних іспитів
E-mail: karpenko.y@dinternal.com.ua